“Kozloduy” Nükleer Santrali’nin V. ünitesi planlı bakım için durdurulacak

“Kozloduy” Nükleer Santrali’nin V. ünitesi, Mayıs ayına kadar sürmesi planlanan yıllık bakım için bugün kapatılacak. Ünitenin turbo jeneratörünün ülke elektrik enerjisi sisteminden ayrılması, Elektrik Sistemi Operatörü ile koordine edilmektedir.

Ünite ekipmanları ve sistemlerin bakımı, onarımı, testleri, özel incelemeleri ve kontrolleri yapılacak. Ünitenin reaktörü, yaklaşan yakıt kampanyası için taze nükleer yakıt ile doldurulacak.

Kaynak: bnr

Sosyal Medyada Paylaş

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

BENZER İÇERİKLER

Bosna-Hersek Gündemi

BOSNA-HERSEK HAZİRAN AYI GÜNDEMİZeynep ÇınarAnkara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Bosna-Hersek

DİLSİZ MEDENİYET

DİLSİZ MEDENİYET Harappa’nın kalıntılarına bakan arkeologlar şaşkınlıklarını gizleyemediler. Önlerinde duran

BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

Sevgiyi hissetmeyi ve hissettirmeyi bilen, karıncaları, çiçekleri ezmeyen, ağaç dallarını

RUBASAM Yön.Krl.Toplantısı

RUBASAM Yönetim Kurulu Toplantımızda geçtiğimiz dönem yapılanların özetlenmesini müteakiben, yaz